måndag 24 december 2018

GOD JUL 2018-12-24

JA god jul alla bloggvänner
Jag och min fibro .. gör att det inte blir som jag vill alla dagar
I går fick jag Janssons klar och även skinkan
Köttbullarna var i frysen .. köpta
Tog fram för se det skulle bli avsmakning till lunchen 
Och gott var det
Så tog jag en smakbit senare av skinkan när den var kall .. 
JO DÅ den var bra .. 

Amaryllisen blev ju inte så bra men kortet bakom och den lilla julbonaden
Grannen kom ner med en fin JUL-GRYT-LAPP
Tyckte jag skulle ha jul där istället för den gula o gröna jag fick  i somras nån gång
TACKAR för den .. och så blev det en stund snack
Det som står under där vis spisen är soda streamern 
så lite magneter jag sparat syns lite där
                              Vädret 08,48   då var jag nyss uppstigen
SER faktiskt riktigt skönt ut 
men kallt 5 minus 
                                 GOD jul med denna söta bild jag fick av CH i dag på morgonen
En till fick jag  och en till men det får räcka så här
GOD JULAFTON
HEJ SVEJS och god jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar