torsdag 3 mars 2016

En prins är född

             
Första bilderna på den nya prinsen
Torsdag 3-3
 
Oj vilken dimma det var vi vaknade till i dag
Lika disigt på båda sidorna av huset
Nu några timmar senare är det fortfarande disigt..
NU är det dags att stoppa postpåsarna
Sorterat högar .. innan dom ska ner i dom vadderade påsarna ..
En av alla påsarna
DESSA vet jag ej än om jag ska sända iväg .. då den kissen som ska få dom
är sjuk och ska opereras i dag .. vet ej än om han får komma hem eller inte
JAG lider så med Matte  som får genomlida detta .. och som själv är sjuk i cancer 
FÖRSTÅR henne .. själv genomlidit en sådan pers .. för fyra och17 år sedan
ATT förlora någon
Djur eller  människa lika jobbigt ..
Fin bild på min dator när den startar upp ..
Här hade den varit i viloläge en stund ..
LJUS för alla som den senaste tiden försvunnit från oss
VÅR chaufför på bussresorna vi brukar vara med på
Bara 39 år
Prinsessan Birgittas man prins Johann 84 år ..
HEJ SVEJS
I helgen blir det lite bilåka då vännen och jag hyrt en bil
FÅ se  vart det blir .. det blir nog lite hit o dit ...
HEJ DÅ
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar