fredag 4 mars 2016

Regnig fredag

Fy attan vad det regnar
I helgen ska vi åka bil .. då vi har hyrt en bil ..
men vi vill ha bättre väder
MEN det och mycket annat kan man inte styra över ..
 
I går blev det en tråkig dag .. IGEN ..
DÅ den älskade KATTEN REVIS i Saltsjö-boo
fick sluta sitt liv då tumören han hade var så att en operation inte var möjlig ..
SAKNAD
ÄLSKADE FINA REVIS ..
11 år drygt blev du
MATTE sörjer nog otroligt mycket .. då du var hennes ögonsten och bästa sällskap
man kunde tänka sig ..
JAG vet .. för vi har träffats på riktigt  .. då jag besökte matte en gång ..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiecirkel i går
Och att ta samma personen varje vecka
TRIST .. nej då .. men  onödigt
och jag lägger inte upp personer i min blogg 
MEN dessa fina stumpor fastnade fint på kort ..
 
SÅ kollade jag ut från Ullas balkong 5 våningar upp ..
Björkar ganska nära
och långt där borta ser man den lilla skid- och pulkabacken i området
men längre dit än det ser ut på kortet ..
HEJ SVEJS
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar