lördag 19 mars 2016

Lördag med blåst

Oj oj oj vad det blåser i träa i dag
Dagens moln  kl, 12 35
På köksbordet står vissna tulpaner .. men fina ändå ..
JAG klarade dagens korsord med lite stavningshjälp av datorn
Var osäker på ett par ord ..
 
HADE velat gå på mässan i dag
BOMÄSSA i NYKÖPING i helgen
FÅ se om det  blir av i morgon  ..
Ganska långt dit .. och vet inte riktigt hur bussarna går åt det hållet
TILL ROSVALLA idrottsanläggning  ..
80:-  kostar det  
MEN SÅ att gå på dessa hårda golv .. egentligen inget för min fibrokropp 
MEN samtidigt får man offra sig om man vill göra något 
I morgon är Willy där från Bygglov
och så Knutsson från Antikrundan
DOM skulle vara trevligt att se på riktigt och få prata med
MEN det kommer väl att vara så mycket folka så  det  finns inte till att det blir av ..
 
Men jag blir nog hemma   .. för min kropp är inte så bra just nu
LITE FIBROBEKYMMER när vädret är dåligt 
Men vad då .. trängas bland en massa folk
 INTE min grej  .. egentligen
fick nog av det i jobbet då det begav sig
DÅ var det en del mässor och KICKoffer
GENOM JOBBET i zoobranschen
 
HEJ SVEJS för denna lördag

2 kommentarer: