måndag 14 mars 2016

Måndag

NY dag och ny vecka
Ingenting har hänt än
BARA det att vännen åkte till DALARNA i dag
PÅ HJÄRT-LUNGSJUKAS rehab där
en vecka ska han vara där
För övrigt blir det
bara studiecirkeln på torsdag
ICA-promenad på TISDAG
Så ska jag sända iväg två
GRATTISKORT
i morgon
SÅ DET VANLIGA
tv .. virka eller sticka ..  korsord och så datorn lite då och då
så dom vanliga dagliga sysslorna
NU kanske solen kommer
varit mulet denna morgon +3,3 garder
förut .. nu 7 grader
SOLEN värmer en hel del ..
LÄNGTAR till vår och sommar
FD grannens koloni .. men inte hennes blommor
FAGERÅS
DIT var vännen och jag för 3 år sedan
I år blir det HORNBORGARSJÖN
den 5 april
DAGSTUR
Trist att Skagenresan blev inställd
MEN dödsfall kan man inte styra över
HAR beställt en katalog från EGE-trafiken
dom åkte jag med för 15 år sedan
då fick jag blodad tand vad gäller bussresor
Så få se vad det kan bli
Åkt en del både med sambon och nu senaste åren dagsturer
vännen och jag
PÅSK snart ..

HEJ SVEJS
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar