lördag 12 mars 2016

Sixten

Mötte jag i dag
MEN andra kortet blev fel men ändå bra .. kameran var fel inställd
Råkat komma åt knappen i väskan
Då tar den 5  olika kort  på ett tryck
1
2
3
SÅ ett par som jag tog bort ..
Så ett kort med kameran rätt inställd
MEN inget fel på dom andra ..
Så blev det lite snack med matte .. och en annan bekant ..
Innan detta möte var jag på ICA
 där mötte jag en annan bekant
ALLA dessa tre bor i HSB-husen som jag ser från min balkong ..
VI brukar träffas på vår bänk vid skogsdungen på sommaren när det är fint väder
På andra sidan av huset  ..
Köpte nya tulpaner ..
Och kastade dom vissna .. som stått sig en vecka och en dag
JAG är inte mycket för smink  .. men detta är ett måste
Ögonen sminkar jag bara ibland ..
DET var lite fina kvällsmoln  16,45
Handlade nya skorpor i dag ..
då blev det fullkorn och en sort med kardemummasmak
Tog en fika på em och smakade dom ..
NU sitter jag och lyssnar på melodifestivalen
TV-en står snett bakom ryggen
GOD NATT  ..  detta var månen i går kväll  20,00
Den är lika fin i kväll ..
GOD NATT
HEJ SVEJS
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar