torsdag 31 mars 2016

Mars sista dag

I morgon är det 1 APRIL 
FÅ se hur många skämt man går på
Brukar klara mig ganska så bra
MEN tidningarna kan luras en del
Städade balkongen i går
hängde upp mina dukhängen i fönsterblecket
SÅ därför fick jag lite extrajobb
MIN dotter såg det på Facebook
MEN hon ville ha tofsar  .. så då fixar jag det
Den första blev för liten tyckte hon
MEN denna var ok ..
SÅ nu ska jag göra klart dom .. sedan fixa klämmor ..
har men dom  är lite knepiga att sy dit så dom sitter kvar
se om jag hittar några andra  .. annars får det bli dessa..
men då får dom inte slå knäna i   .. det är då dom kan lossna
VAKNADE vid straxt efter 7  .. då var sandblåsen igång utanför
KUNDE somna om en stund till när han slutat
Så kom sopmaskinen  .. vid 08,30
DET var väl ok 
OJ vilken dimma det var i går kväll
OJ vad dammsugaren fick jobba på balkongen i går
Där i hörnet hade det samlats en hel del skräp ..
som är borta nu .. har ju haft LJUNG i mina lådor över vintern
DOM hade liksom barrat av sig  ..  trots att dom var röda och fina när jag kastade dom
I den blå säcken är det skräp
FICK ju ovett för att jag filmade barn i påskas
DET var inte alls sant .. TOG några kort på molnen
SOM jag gör flera gånger om dagen 
MEN i går tog jag kort på dessa fina  stövlar 
VILL HA
MEN detta var  eller satt på en grabb
OCH tror dom var några nummer för stora .. det lät så när han sprang 
NYTT jobb på g
Lite hemligt tills det blir klart 
HAFT mejlkontakt med en kille i dag
KLAGADE på att tittarbilderna tar en evighet att få fram
inte nog med det  .. dom är halva då ..
FÅ se hur det blir nu  ..
En bild som jag visade  denna kille som ska försöka fixa detta
Inte kul att titta på detta ..
Vissna  men står stolta upp ändå ..
Men dom andra dom hänger
i dom andra vaserna .. vill inte visa dom
 
HEJ SVEJS för i dag
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar