tisdag 14 juni 2016

HARPALTEN

Vaken tidigt i dag
Som vanligt kollar jag ut  .. först från sovrummet
Så går jag till andra sidan och ut på balkongen
DÄR var det skugga  nästan hela baksidan
 07.03
VRIDER på huvudet .. hoppsan ojsan
MEN det är ju en hare

Trodde jag såg fel .. MEN det var en hare  .. DEN satt där 
PUTSADE sig 
FILMADE LITE .. men får inte in det här  .. DEN skuttade iväg sakta
Stannade bakom ett träd .. så lite skutt till  ..



 Så långt kom jag med filmen .. men händer inget mera  ..
FÅ se när jag publicerar .. FÅ vara så här just nu
NEJ den rör sig inte  .. får testa mer en annan gång  

FICK BLÅ BANDET min föreningstidning i går
Denna lilla bok med en massa citat av barn om alkohol
En av dessa citat


 EN till ..
BARN vet mer än man tror
En till
TACK för nu
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar