söndag 5 juni 2016

SÖNDAG

HEJSAN SVEJSAN
MOLNIGT och blåsigt denna söndag
 Vädret  
 Möte i går .. eller han satt där vid en markbalkong i slutet av huset
 PYSSEL  .. fick en sida på Nya kattsajten
Då var det tänkt att ta PET-flaskor
MEN man tager vad man haver  .. och slapp spraymåla
Så sedan testade jag en annan burk=kartong
DEN klädde jag med en svart  trasig struma
NJA .. men så tokigt blev det inte .. men pyssligare än jag trodde  ..
Men testar man inte så vet man inte
KUL var det en stund i alla fall
DEN vita är efter essenserna till min bubbelmaskin  .. 
dom är vita när pappret kommer bort  .. hade sparat några  .. nu köper jag inte
BARA bubblar vatten  .. och must när det är jul  ..
NU är nästan alla molnen borta .. 15 grader på skuggsidan  .. 24 på solsidan
H-JUL igen en stund i går  
LITE lek med mitt bubbelvatten
Avslutar med denna nostalgibild som jag fotade från en sida på datorn
HEJ SVEJS .. ha en bra söndag  .. 
NATIONALDAGEN i morgon
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar