onsdag 15 juni 2016

ONSDAG 14 juni

DAGENS VÄDER
 
... 18 grader och blåst och moln ...
UNDRAR vad detta är
Det är två såna här   delar mellan  portarna 35 och 37
SORKHÅL  .. ???????????? 
Kollade lite på nätet .. det är nog SORKHÅL  ....
Skogen ligger ju  ganska nära .. så inte konstigt på sitt sätt att dom kommer
MEN inte trevligt att ha dom där .. utanför porten  
 DET blev fint utanför  .. på innergården  .. i går
 Vattning ett par timmar senare
 Blommor på min ICA-PROMENAD i går
RÖDKLÖVER  ... SÅ fint
ETT kryssmoln över Ica kan jag väl säga att det var   
MATEN .. bara lite i går  .. tre Wasa runda och man fick en fin burk ..
Och vännen och jag äter en hel del av dessa
Så då fick jag en burk  .. KANEL-en .. den ska jag prova .. inte smakat den förut
LITE godis  .. nån gång ..   måste man få unna sig .. och bra pris i går ..
SMART burk  .. vill ha en till  .. men köpa tre runda till nu ..
NJA .. så mycket äter vi inte
HEJ SVEJS för denna gången


Sticka eller virkar eller fota  .. mitt stora intressen .. och korsord ...  mm .. mm
HEJ DÅ

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar