onsdag 22 juni 2016

INGEN UTFLYKT

MIN mage krånglar
HAFT diarré   nu i fyra dagar
i går två toabesök  .. ett i dag   .. så bättre är det men inte bra
 SÅ detta går jag miste om  
LÅNADE bilden av SKÄRGÅRDSVÅFFLAN som ligger ute på
V. FEMÖRE i Oxelösund 
SOMMAR-KAFÉ som byggt ut massor inför årets sommar
INTE varit där .. så jag är besviken  att magen strular
10 personer var vi som skulle dit
MEN MEN så kan det bli ibland
SÅ sorg i dag igen
en FD husvagnsbekant  snart 72 har lämnat oss
VILA I FRID Curt = KURRE
SOM jag känt så många år genom CAMPINGEN
DEN övre eller undra  .. samma bild men olika tryck i mappen ljus eller inte
STRUNT SAMMA  .. bilden är inte bra i vilket fall som helst
ATT FOTA MÅSAR som flyger .. inte lätt
JAG TRÄNAR på det
SAMMA här  .. inte bra men molnen är ok
SÅ såg det ut lite innan mås-bilderna
MATLETARE
SISTA molnet .. men det första jag tog
HEJ SVEJS
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar