onsdag 10 augusti 2016

Blåser

I dag också .. onsdag
I går kom det två tidningar på morgonen 
DAGEN började blåsigt men ändå ganska så varmt
I dag är det inte lika fint väder
MOLNIGT 15 grader   och blåser en hel del
 I går var jag till ICA
TRÄFFADE SIXTEN på hemvägen
Han är ju bara för go
HÄR  blåser det om en hel del i pälsen
Så  la han sig till ro vid en buske  efter en stund  och att några 
TJEJER som  som var lite högljudda  ..  gått förbi  .. det gillade inte Sixten
JAG hade jämt göra att gå rakt i blåsten  
MEN
hem kom jag med en full varuvagn
Passade på med lite av varje .. SOM är BRA ATT HA
NEJ ett måste MEN det blev två av vissa saker
FÖR  då kanske det blir  inget handla nästa vecka
liksom förra veckan
 MEN så var jag på City Gross en dag och tog lite där
OCH ska dit igen denna vecka  .. kanske  ..
OCH så blev det en sen lunch efter hemkomsten
FRÅN ICA och SNACKET med Sixten och hans matte
DÅ var det skönt ute även om det blåste
MEN I DAG
FY attan 
VILL 
INTE
GÅ 
UT
I dag var det åter en bild i tidningen .. en LÄSARBILD


OCH i går  .. då hade jag en 4-bild
KUL när andra ser mina bilder .. och att dom ser dom
JAG pratade med   med SIXTENS matte som sa att hon tycker om mina bilder
DÅ sa jag att SIXTEN var bland tittarbilderna men bara i SN.se
VILL INTE .. men jag behöver dammsuga 
BALKONGEN
massor av blomblad efter pelargonerna och nu när det har blåst så mycket
 FÅ se  om lusten infaller 
BARA jag som ser eländet ..

HEJ SVEJS
 

2 kommentarer:

  1. Ja det är en söt kisse,lille Sixten. Här blåser det också mycket. Det är irriterande ibland. För det är ju så de flesta dagarna. I morgon ska jag köra och handla lite. Har inte blivit nu i dagarna för jag har ju fått göra om allt på datorn. Nu är det kanske klart men annars om jag missat något så sätter jag in det efter hand. Ha det bra. Kram Anita o Paxi

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA att göra om i datorn .. tar tid.. Vet när jag bytte
      JA Sixten är så söt och go
      Blåser i dag också ..
      HA det så bra

      Radera