torsdag 4 augusti 2016

Mulet

Bläväder i dag

 DET blev några kattmöss i går kväll
NU är alla smånystan slut
 DETTA var dom sista .. men bilden blev ju suddig .. hade ingen lust att göra om
DOM virkade jag upp  i går kväll framför 
MORD OCH INGA VISOR
i pauserna .. tog lite vitt  till det för att det skulle bli trevligare
SÅ nu har jag 190 kattmöss i lagerlådan + den lilla backen
VAD ska ske i dag 
VET ej
DÅLIGT VÄDER .. så jag och fibron är osams
MEN mat måste jag fixa
DET hade regnat lite i natt
OCH SÅ HAR DOM ÄNDRAT i en del av mina tv-tablåer
 så det finns inte så mycket att titta på på förmiddagarna 
men jag får väl sätta på en CD
JAG har ju min härliga HANS MARTIN
EN väldigt trevlig musik att lyssna på
Gillar den typen av musik
HAR några CD-skivor att växla med
 OCH så har jag
ROLAND CEDERMARK .. den är i sovrummet för tillfället
FÖR den radion använder jag på dagarna när jag är i köket
VÄDRET kan vi glömma i dag
HEJ SVEJS
 
 

 

4 kommentarer:

  1. Oj, han var bra! Lysende på Hans Martin på Youtube

    SvaraRadera
    Svar
    1. Margareta Endahl5 augusti 2016 kl. 09:30

      HEJSAN ..
      JA han är bra ..

      Radera
  2. Hejsan Margareta!!
    Men då fick du en välbehövd paus. . mössen förökar sig för varje dag!! Så fina!!
    Musiken är inte så tokig heller !! Ha en mysig Lördag!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Margareta Endahl6 augusti 2016 kl. 08:02

      JA det blir ökning .. HEJSAN ... JA jag gillar hans musik

      Radera