måndag 15 augusti 2016

Dagen började bra

MEN vädret det har växlat
08,44 innergården = baksidan
09,17 framsidan 
09,17 innergården
10,16 framsidan
15,13   och blåser på innergården
Posten var lite sen i dag tycker jag  ..  15,15
Här är 100 kattmöss
35 klara .. resten stoppade jag i dag   så nu ska dom sys ihop 
OCH vännen ringde förut  .. nu är det rum bokat i SALA
 där ska vi sova första natten på våran tredagars lilla bilresa 
eller det kanske blir en fjärde dag
VI har ju sagt att vi skulle ta dagen lite som det passar
VÄDER och vind styr ju lite också 
FINA färger på himlen i går kväll ..  Innergården
OCH från framsidan visade månen sig
Men det blev lite snett  taget mot eller genom mina grå-smutsiga fönster
SÅ har jag börjat göra NÄSTA års almanackor  .. få se om jag hinner få med några till
NORRTÄLJE   när vi ska dit den 28 /8 tror jag det blir

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar