lördag 13 augusti 2016

Ruggig lördag

 SKA fresta er lite


Håll med om att dom är fina  .. eller  vad tycks om alla dessa färger
Härliga färger till NORRTÄLJE nästa .. 
bestämt att vi ska dit men en omväg innan vi är där  .. lördag eller söndag  ..  
den 27 eller 28 augusti .. öppet hus då 
det blir delvis en  ..
TA-DAGEN-SOM-DET-KOMMER-RESA  med en överraskning som vännen hittat på  .. spännande  .. med en övernattning  .. och kanske Vandrarhemmet i Norrtälje en sista natt  .. 
för det vill jag  .. få se vad vi orkar med ...
 
DAGENS TRISTA väder   17 grader och massa blåst
LITE jobb innan det blir en sån där fin hög  som ligger på bordet
Och det var 100  när jag räknade dom
 
Redan nya på gång  .. 3 virkade jag i går kväll
JULSÄNDNINGEN  måste börja virkas nu 
FÖR se tiden den går fortare än man anar
150-200 ska det bli  .. lite grisar också 
DET Ska bli rent där också  .. tog fram hinken i går
MEN se jag gör saker lite som det faller sig in
måst börja nån stans  .. så därför tog jag fram hinken
DENNA dagen är ju bara fm .. NEJ men oj  
KLOCKAN är ju redan 12  .. oj vad tog denna förmiddag vägen
HA ha  .. sover man länge så blir det fort lucnh
MEN hungrig .. nej frukosten är ju nyss uppäten
19 grader och blåsigt .. men en aning ljusare mellan alla molnen
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar