lördag 6 augusti 2016

Det blir ingen födelsedag

ELLER ..???
NEJ det blir det inte
MEN i minnet finns du för tid och evighet
DITT GLADA SKRATT   ..  om nu katter kan skratta
 HÄR ser det i alla fall ut så 
MITT i en gäspning
LILLA GOA SKOTTIS

OCH dina hyss minns jag ... Gjorde soffa av  sovkuben
 HJÄLPSAM   eller mera i vägen  .. inte så farligt med det 
Kurre och du viskade hemlisar
 NU gör ni det i er katthimmel 
sedan 5 år bakåt i tiden
 NI älskade husvagnslivet  precis som er husse
som slutade sitt liv för 10 år sedan om en månad
SÅ här kunde ni sitta i timmar nästintill i alla fall 
Men ingen Husse  .. då blev det slut med husvagnslivet  .. då jag inte ville
eller kunde ha  vagnen kvar själv.. det hade jag inte råd med heller 
JA JA.. tiderna förändras  ..
MINA ÄLSKADE DJUR och MIN SAMBO 
NI katter fik testa mina kattmöss  .. här kommer tre nyvirkade
Som kanske kan flyga till er i himlen 
OCH så min fina pelargon som ni kan få lukta på
KRAM MINA ÄLSKADE SAKNADE VÄNNER
 och så många andra som inte finns ibland oss


TACK för i dag
 JAG saknar er  .. och alla andra 
 

2 kommentarer:

  1. Hejsan Margareta!!
    Åhh, , så goa dem Är Skottis o Kurre, nu har dem det bra på sin himlakudde!! Tittar ner på dig så du inte slappar för mycket!!"Ler" , Dessa härliga möss.
    Balkongen frodar av dina gröna fingrar , pelargonens vackra färger strålar ikapp!!
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Margareta Endahl7 augusti 2016 kl. 09:18

      Ja det var två goa katter .. så lugna och fina
      OCH pelargonerna .. dom trivs ute

      Radera