tisdag 30 augusti 2016

HEJ

Det kommer bara lite nu
Hemma har vi och jag varit sedan söndagskväll  
Men oj så trötta vi var  .. jag blev bara så trött .. så i går sov jag bort nästan hela dagen
DET regnade i går .. INTE LITE HELLER  .. blä så det öste ner
DÄRFÖR var jag nog extra trött  då .. FIBRON och jag gillar inte regnväder
VÄNNEN fixade lite eget och hade ont i huvudet .. så han sov hemma
hos sig i sin lilla etta
I dag var vi och handlade  .. NÄSTAN SNABB-HANDLING blev det på Ica
FÖR med bilen  tog det inte så lång tid ..
NU slöar jag  och virkar
OJ vad mycket fina  garner jag fick med hem från KATTHEMMET
I DAG sorterade jag om det lite  .. så jag fick bort det från golvet 
Här är en del av alla mindre nystan 
Vaknade efter första natten i detta fina rum
 SNETT är det .. för jag ligger i sängen
DÄR sov vi   .. detta kort är taget från den lilla balkongen som var från köket
Frukost  .. det hade vi bett om  .. annars får man fixa det själv
 
En fin skylt  .. den såg vi när  eller efter att vi ätit mat i ENKÖPING.. 
stannade där på väg till SALA


 FIN gran  .. kott-år i år  .. Men när jag kollade på bilderna .. blev lite full i skratt
FÖR det ser ut som om skatan flyger ikapp med oss
FIN trapp var det i huset
 
SÖTA kattungar på katthemmet
DET får vara bra så här för i dag  ..TRÖTTHETEN finns i kroppen i dag också
Ska snart fixa lite mat .. vännen kommer hit om en stund  
Han har hjälpt en kompis i dag
4 nya kattmöss av det nya garnet
Flerfärgat fanns några små nystan .. då blir det som det blir
SÅ det där andra med stora små bollar på .. lite svårvirkat .. 
men det blev en kattmus av det till sist 
HA en bra dag
Återkommer med mera      i morgon    hoppas jag
 
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar