onsdag 17 augusti 2016

Nästan storm

FY ATTAN vad  det blåser
TRIST väder  .. men det kommer man inte ifrån  .. bara att gilla läget
16 grader och blåser som bara den
DAGENS SN
NÄSTAN 2 timmar tog dagens handlar-tur .. först ett lite snack med Sixten och hans matte .. SÅ in till ZOOBUTIKEN och lämnade alla gamla SN .. dom behöver dom till att slå in fisk och växter i .. SEDAN på Ica-parkringen träffade jag en HUSVAGNSBEKANT som nyligen miste sin man .. oj vad vi pratade .. NU vet jag vad han gick bort i .. inte så vanligt .. så handla .. sedan KIOSKEN .. vid kiosken träffade jag en fd husvagnsbekant som också handlade i våran butik ..
KONSTIGT ... IBLAND ser man inte någon bekant på länge ..sedan alla på en o samma dag .. 
+ två som jag bara sa hej till
Bilden
UTANFÖR lekskolan på väg mot Ica .. tog den vägen dit .. hem den andra vanliga = rosen
DETTA skrev jag på FB i går när jag kom hem från ICA

 Lekskolebåten
OCH rosen
 SEDAN sov jag bort den dagen  

Smidigt det är att sända in korsordssvar via e-posten
färdiga mallar att fylla i och vinner lite gör jag .. trissvinst två gånger .. så HÄLSA en tidning tre nummer.. MAN få kryssa i vad man vill vinna .. så jag kryssade hälsa en gång .. och då vann jag ..
KUL .. TREVLIGT
Men haha ..vann i barnkrysset .. kom lite lotter i går .. och lite vinst blev det .. OCH får väl byta dom på Ica .. glömde ju skrivbords almanackan i går .. 
behöver den när jag gör mina egna .. Så få se om jag går ut i denna blåst i dag .. 
eller väntar nån dag ..
HA EN BRA DAG .. och HÅLL I HATTEN
 DETTA skrev jag i dag på FB


 OCH vinsten som kom i går .. OCH vinst blev det lite på den vinsten
TREVLIGT
EN SKATA bland vissna ormbunkar  .. på väg hem från ICA i går
OCH Sixten träffade jag på väg till Ica
 
GÅRDAGENS TIDNING-ar
Korsordet redan uppslaget
MEN det fick ligga där en stund  ..  frukost först
och så läsa dagens SN


Lustiga moln på väg mot Ica i går 
HEJ SVEJS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar