söndag 14 april 2013

14 APRIL

Vårpromenad



DAGENS bilder

Bilder från dagens vårpromenda ..






Det var en hel del bilder som jag tog i dag .. dett är änå bara några ..
NÄR JAG är hemma efter en dryg timma med avslut  på ICA ..
för se mat måste man ha .. MÖTTE jag långväga gäster.. till GRANNEN ..
dottern var här från linköping..
och lilla TESSAN kände igen mig ..
hon som annars är blyg för främmande personer..



MEN hon ser lite sur ut nu .. Matte bara pratar .. jag vill ju till min "mormor"  
Vill inte bara prata från balkongen .. 
Det blev uppgång i nästa trapp .. dit min granne flyttade..
VAR där en stund innan promenaden ..

MED PhotoScape  kan man lägga upp många bilder på samma plats som en ..
denna gång hade jag mallen med 4 bilder..  Så texten i mitten ..

HEJ SVEJS ..      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar