måndag 8 april 2013

8 april

ONT ont

i  nacke och axlar har jag ...


Jag trodde ett tag att mitt onda kom från mina öron ..   för jag har haft en del problem med Kristallsjukan  ...   NU vet jag att det onda kommer från nacken  .. BLÄ och fy attan så ont jag har och har haft .. tror en del av bekymren kommer för att jag sitter fel vid datorn ..  så i dag flyttade jag fram datorn .. INTE bra .. men måste ju testa .. JAg har ett hörnbord.. och skärmenn har varit inne  i hörnet.. för skärmen är för bred att dra fram .. men ändå så i dag testade jag att sätta den framför kanterna som är där..  Så avståndet inte blir så långt ..
 
MAN måste ju testa och se .. för att sitta framåtlutad .. är ju inte bra .. eller som jag gör ibland .. hänger på vänstra armen ..TESTAR ett tag för att se om det onda blir bättre.. Lite trist att ha skärmen så .. men  det får gå om det onda blir bra ..  I morgon ska jag till min Kiropraktor .. en bra tjej .. som hjälpt mig många gånger.. MEN nu är det länge sedan jag var där ... 
I GÅR letade jag och kollade bland gamla kort på min extra hårddisk .. FÅR bara lust att kolla ibland .. HITTADE några trevliga äldre kort

JAG ligger i en säng  lutat mot väggen .. på en Ålandsbåt .. är väl så där en 20 år sedan .. MIn fd SAMBO .. som inte finns nu .. och jag var med ett par grannar.. dit ..  DEN ena grannen är borta sedan ett år.. Maken är på ett äldreboende..

ETT självporträtt jag Gjorde på en datakurs .. vi skulle sätta ihop  lite bilder .. DÅ blev det dätta  .. Men detta gjorde jag hemma .. HEMl-äxa kallades det 

Så denna bild.. UNDRAR om ni kan se vad denna SLIPS är gjord av .. den låg på en trottoar förra året ..

En bekant och jag var på ett BISON.safari .. ett litet sådant .. för 4 år sedan .. Lilla söta kalven var där och massor av BISON-OXAR .. man åkte i en öppen vagn ute i HAGEN där DJUREN gick.. man hade kunnat klappa dom om man velat .. TREVLIG lite tur var det ..

I GÅR var min dotter och jag och handlade en VÄXTTRAPPA på ICA MAXI .. Anita hjälpte mig att få hem den ..

Kartongen är i hallen nu ..

BARA att vika ut och ställa där den skulle vara .. nu på min balkong ..

SÅ här långt är det förberätt  för denna kommande sommaren ..

Kartongen är nerskuren i bitar.. det ska till Återvinningen ..

ETT LODJUR .. uppstoppat .. PÅ ÖSTERMALMA jaktvårdskola .. det finns en matsal där..  DÄR i foajen finns det en del uppstoppade djur.. VAR där på ett JULBORD förförra julen ..
  NU är det slut för i dag

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera