onsdag 3 april 2013

Onsdag 3 april



FUNDERAR

På varför vissa saker hamnar där dom hamnar



SOM denna kotte ... den låg utanför vår husvägg i går ..
FINNS inga granar här på långt håll ..
men två barn som går på lekskola .. där finns det en stor gran ..
det vet jag .. DEN kommer nog därifrån .. kan jag gissa


DET var ett riktigt fågelliv ovanför mitt huvud i går på min stads-tur ..
var till apoteket
OCH lite andra ärenden blev det också ..
en timme gick innan jag var hemma
MEN jag gillar inte detta med tidsomställningen ..
JAG går upp klockan nio som vanligt ..
men ändå är klockan bara åtta i mitt huvud ..
Men nu börjar jag på att få ordning på allt med tiderna .. både i kroppen och själen
JUST nu slamrar det utanför.. sopbilen är här .. några timmar senare än vanligt .. det var ju en dag kortare denna vecka .. så det finns väl lite att göra för dom också ..NU får det räcka.. INTE riktigt vaken än denna onsdag

LITE småstrul är det på denna datamaskin i dag ..

så jag lägger av nu ..

HEJ SVEJS

 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera