måndag 1 april 2013

1 APRIL



HEJSAN ..

OJ vad tiden går .. REDAN 1 APRIL ..
DENNA SÖTA KAJA tog jag kort på häromdagen ..
Spanar från ett nedsågat träd där jag brukar gå förbi på mina promenader .


Lite dekorationer hemma hos Anita .. på denna bildserie ..


DET VAR PÅSKFEST hos min dotter påskafton .. så trevligt så ..
GOD MAT .. trevliga vänner .. TVÅ uteblev.. då sjukdom kom emellan .. 
Men så kan det bli ..
KAKORNA blev uppskattade .. ATT baka GLUTENFRITT ..
det går det också .. men en del blev bra andra inte ..
Marängerna och havrekakorna blev toppenbra ..


SÅ denna serie .. Kvällssol ska det vara på den övre bilden ..
VAR trött när jag kom hem SÅ TRYCKFELSNISSE VAR FRAMME .. ser jag nu ..
MÖRKT vid BUSSEN.. för jag åkte buss dit och hem .. ungefär en mil ..

GÅRDAGEN  ..  DEN GLÖMMER VI .. den sov jag bort .. FÖR med Fibromyalgi  så blev det lite för mycket.. först kakbaket på långfredagen .. så lite pyssel innan påskfesten i lördags

PÅSKAFTON .. så allt folket  12 personer .. lite småstimmigt blir det .. för mitt huvud..

HEMMA  vid 8-tiden då ..
Men gårdagen den gick förbi fort då jag sov nästan hela dagen ..

SÅ KLOCK-omställningen på det .. oj oj så mycket det blir på en och samma gång ..


 

LÅNADE denna bild från FACEBOOK

Solen är glad .. men var är våren ..



DENNA bild tog jag den 3 april 2008  EN AND i en massa blommor..

MEN idag finns inga blommor där.. Massor av snö kvar lite här och där i stan ..

I morse klockan 9,00 var det MINUS 2 garder här .. Buuurrr
MEN på solsidan var det +4 grader då .. 
NU klockan 11,00 är det + 1,2 garder på skuggsidan och + 6 på solsidan ..
MEN vår .. nej det kan man inte påstå ..

DAGENS CITAT: Ofta finns det flera sanningar

2 kommentarer:

  1. Vårkram från Götet,,,hoppas på värme och vårtecken,,,,ha det så bra du kan,,,,

    SvaraRadera