torsdag 25 april 2013

25 april

SOL och lite moln och mycket blåst 


HEJSAN .. var några dagar sedan jag var här .. Ibland kommer annat ivägen eller så infaller sig inte lusten .. JUST nu har lusten varit dålig.. det beror på att jag har haft lite annat att göra..

Har haft lite pappersarbete .. jag hjälper en tjej att göra lite infolappar och visitkort till  hennes praktik .. där hon gör hälsokontroller och ger massage  ..

PÅ lördag är det stor hälsomässa vid PAUL JUNGS HAGE   då ska hon vara där .. så därför lite extra lappar att gör har det varit

 Så då  blir kroppen trött för allt annat .. GÅRDAGEN den sov jag bort ..
LITE  av det onda i höften gör en del också ..


Så här ser låret ut efter en en vecka efter min cykelvurpa ..

BARA lite ont .. nu ..












NU tar vi nåt roligare



NY halsduk på gång  i påtbrädan












Färgen blev lite konstig här
på den mindre


Dessa är klara .. en vinterhalsduk
 en som man kan ha lite då och då ..













Så här ser den bättre ut .. vad gäller fårgen


Tänkt som barnhalsduk .. men går bra till vuxen också .. ska nog ge dessa till KATTHEMMET i NORRTÄLJE ..

GARNERNA kommer ju därifrån .. så lite annat än kattmöss kan jag väl ge åter ..











DAGENS FRUKOST




DAGENS MOLN på baksidan kl, 9,08



Köpte dessa för snart en vecka sedan
 MEN DET HAR INTE varit skönt att vara på balkongen för att plantera.. 

DET HAR VARIT ½ STORM HÄR
I FLERA DAGAR



SILON har börjat att rivas augusti 2011





30 juni 20112  ser det ut så här från ett annat håll





25 mars 2013  .. är osäker .. men hörde att dom första ska flytta in där i sommar..








Här syns det två stora tornen HÖGHUSEN borta vid Rosvalla
16 våningar höga är dessa torn ..









DET får vara bra för i dag med ord och bild..  

HEJ SVEJS GO VÄNNER  

Undrar om den kommer åter  snart .. lilla blåmesen 


4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Blåmärket .. ja ja, det kan man tycka vad man vill om .. Nu gör det inte så ont.. men det minner om att man ska ta det lungt. med en cykel när det blåser storm ..
    Ha det så bra

    SvaraRadera
  3. Tack för dina kommentarer. Har varit lite dålig på att svara några dagar då jag inte gjort mycket vid datorn, men nu ska jag gå runt lite i Bloggbyn under dagen. Din lilla blåmes kommer nog tillbaka.
    Och knät ja det blir ju mindre och mindre ont men blåmärket kan ju sitta i längre. Hoppas det går bort till sommaren när du inte har strumpor på. Spelar ju ingen roll, ingen har med det att göra men det känns inte kul.
    Kramis till dig

    SvaraRadera
  4. JA du .. Mitt knä.. är ett lår som jag slog i.. men spelar roll .. färggrannt är det .. vill jag lova.. JAg går sällan barbent .. men vad då .. vill jag visa ett blåmärke så får dom väl titta .. så korta kjolar har jag inte om jag går i kjol.. så det kommer inte att synas.. MEN vart tusan är våren .. INTE här.. JO den var här i går och vände.. MÅ SÅ GOTT

    SvaraRadera