fredag 12 april 2013

NATT NATT

Lite sena tankar


klockan är lite över 23 denna sena fredagskväll.. TV-n är avstäng 
JAG såg Lets dance och utröstningen som gick hem i mitt tycke.. alltså ..
Rätt person åkte ut.. ROBINSON-ROBBAN.. han var ingen favorit alls hos mig..

Men jag röstade inte.. det får andra göra ..

REGNET vräker ner nu i kväll. det började på sena kvällen .. nu är kl, 23,15



DETTA kort tog jag med kameran iställd på nattfotografering .. 20,30


NU regnar det ändå värre  ..














DENNA SOL är på en motorhuv


Bilen står på gatan ibland .. det är en firma som heter SOLTEMA som har den .. dom monterar och säljer MARKISER ..
Butiken ligger på min gata
MIN markis satte dom upp för fem år sedan över balkongen ..


HOPPAS jag får se en lika glad sol i morgon

NATT NATT nu alla goa vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar