fredag 25 oktober 2013

SOLIGT

Blåsigt är det
I går var det Studiecirkel ..



DENNA bok ska vi läsa ur.. men vi tar del ett först ..



DETTA är utsikten från våning 5 där vi var .. på studiecirkeln ..
I år ska vi turas om att vara hos varandra .. för nu bor vi i samma område .. TAR bara fem minuter att gå dit ..
SÅ nästa gång är det min tur att ha det här hos mig .. och min tur att bjuda på fikabröd ..
NU slipper jag bära det genom stan  ..
JAg brukar bjuda när det är min födelsedag .. men så blev det inte  denna gång..  det blir två
veckor efter ..



MÅNEN hade sovmorgon i dag liksom  jag själv.. detta tog jag på innergården 10.30

NI VET VÄL ATT  ... 
MÅNEN ÄR EN SOM JOBBAR NATTSKIFT FÖR SOLEN ...

I går var det också ..

SOPA LÖV på innergården ...


EN SKATA på BOULBANAN som är där..

DEN FLÖG ..

HEJ SVEJS.. allt för i dag ...

2 kommentarer:

  1. Studiecirkel låter som en trevlig aktivitet......kul att gå runt hos varandra också.............

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA.. nu när vi bor i samma område.. så funkar det ju bra ..
      VARIT med på cirklar till och från i många år..

      Radera