torsdag 31 oktober 2013

Mulen torsdag

Då var det 5 nya möss virkade  .. stoppade .. ska väl inte bara visa  ostoppade möss.. NU är jag inne med att virka ränder i flera färger  ..  så kul så ...
Mellan varven så måste jag resa på mig.. för sitter jag för länge  .. då kommer jag knappt upp för min höfts skull .. den är stel .. försesten.. det är hela jag .. mer eller mindre .. FIBRONS fel ..
DETTA kryp var på utsidan av fönstret  .. såg det .. hämtade kameran .. jo då .. det var kvar ..

PÅ andra sidan var det fullt med fåglar  .. det är fåglar där mer eller mindre för jämnan  .. men barnen i lekparken gör att dom flyger och är borta en stund.. men snart åter ..
JAG är väl lite arbetsskadad .. KAN stå och kolla på dom nästan hur länge som helst ..
DEt gjorde man i Zoobutiken där jag jobbade .. speciellt när det kom en sändning med nya fåglar ..
 för att se att alla var ok .. Men  oj  snart 11 år sedan butiken såldes..
I DAG var det inte skönt att stå på balkongen .. småduggregn  ..

I dag är en sån där dag som man vill slippa  ..
REGN
MULET
LITE SMÅBLÅST
LITE HUVUDVÄRK
NOG VÄDRETS FEL

HEJ SVEJS FÖR I DAG ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar