tisdag 29 oktober 2013

Stormar

Både ute och inne ..
ATT förlora personer i släkten  .. är inte trevligt  .. NU undrar jag hur mitt släktskap ska vara .. jag var ju skild från honom sedan 32 år år.. Innan det var jag gift i 17 år ..
 Men han är ju far till mina två underbara vuxna flickor..
JAG hade kännt homom i 50 år .. 
UNDER alla dessa år som jag var skild så .. var vi ju ändå på många av alla kalas som var  .. JUL .. PÅSK  osv  .. Födelsedagar  . senast ena barnbarnets STUDENT  .. även om  han inte var med vid utspringet då .. men jag var det i hällregns som det blev då .. 
EFTER många år med LEUKEMI  . och flera operationer på senare år av AORTAN mm .. så fick han sluta sitt liv i lördags  .. med stor sorg för mina barn och barnbarn .. och många andra vänner som han och hans sambo hade .. 

TIDERNA GÅR .. TIDERNA FÖRÄNDRAS  ..

VILA I FRID   .. MIN EX-MAN  
TÄNKER PÅ ALLA SOM NU FINNS KVAR OCH SAKNAR DIG .. DIN KÄRA SAMBO ..
DINA TVÅ FLICKOR  SOM BÅDA HAR KLARAT SIG BRA I LIVET  ..
STUDERAT ..  HAR BRA ARBETEN  och underbara BARNBARNEN  ..

SÅ till lite vardagligt ..

EN kråka på innergården där jag bor numera ..

ETT fågelätet äpple på väg hem från staden i går..
JAG köpte mig ett nytt armband.. för pengar som jag fick i födelsedagspresent av mina vänner .. SOM var här på fika i söndags .. 

Fikabordet  .. men glömde ta bort formen .. men en god sockerkaka är det där..
Nästan hemma  .. gick sista biten i duggregn  .. var dessa svampar ..
JAG köpte även detta ljus  .. ledljus med timer .. TRODDE DET VAR FEL PÅ DET .. men när jag kom för nära ljus .. så slocknade det .. köpt på Clas Ohlsons .  .. HAR sådan förut genom PARTYLITE .. så nu tänkte jag testa detta .. ville ha ett på ett anna bort
MÅNGA röda JULÄPPEN  .. ser ut så  .. i en villaträdgård ..

OJ NU HAR DET BLIVIT VÄLDIGT BLANDAT I DAG
INGREN ORDNING ALLS ..
LIKA RÖRIGT HÄR SOM I MITT HUVUD JUST NU..

NU är klockan 10,00  MALOUs program börjar på tv-en bakom ryggen
DET ska jag snart stänga av  .. för det ska bli en kort stadstur i dag .. också ..
FÖR på försäkringskassan  .. där var det proppfullt med folk  ..  och på ditvägen i går .. var det lunchstängt.. TAR 10 minuter att gå dit .. solen skiner just nu ..
STORMAR inte här men blåser

HEJ SVEJS .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar