fredag 8 november 2013

FREDAG




MED SOL ...........

SKÖNT att solen skiner

 OCH jag känner mig som jag ska .. för helt pigg är jag ju aldrig .. med en dålig höft och m
Med FIBROMYALGI .. men  bortsett från alla krämpor så är det en vanlig dag i dag ..



DENNA bild tog jag i tisdags när jag gick till stan .. man ser värmevärket genom hela stan .. det är där det ryker ur skorstenen .. och ett av villataken i Stockholmsbacken .. i framkanten ..
I dag är det fint väder .. i går disigt..



DAGENS himmel nästan rakt fram ..



OCH åt höger .. solen skiner så fint på björkarna..



I går virkade jag kattmus nummer 100 .. lite fel är det.. för det är 7 st i min burk.. dom kommer till .. men 100 till mina katthem.. det ska bli 50 till minst innan julsändningen är klar .. då ska det delas till f olika katthem .. det blir julklappar till katterna  .. som någon kan köpa..
Nästan fullt i lagerlådan .. sedan ska dom stoppas .. det var därför delvis som jag var på stan .. hade beställt TVÅ påsar med FIBERVADD som jag stoppar med .. en del kallar det kuddstopp ..

JA dessa dagar .. dom kommer och dom går ..
En del är bra andra är dåliga
Men dom flesta dagarna är bra ..

HEJ SVEJS..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar