torsdag 14 november 2013

Torsdag ..

GRÅDISIGT VÄDER I DAG  

TRIST väder..


DET ända bra med vädret är att man inte behöver skämmas  för att man är inne .. Jag virkar mina kattmöss .. fast just nu är det GRISAR som är aktuellt .. JULGRISAR .. till Katterna ..



Här är alla JULGRISAR som är packade i ett paket ..  30 st och 45 .........



......... Kattmöss  är också packade och ska till  NORRTÄLJE KATTHEM

NU har jag lite andra grisar och kattmöss på gång .. ska ha ihop 40 till .. Så det blir 100 st .. sedan ska dom delas  på 4 katthem .. 25 till varje.. KATTERNA  .. måste ju få julklappar dom också ...
I dag har jag gjort något som jag aldrig gjort tidigare .. PRATAT  med SKYPE .. och  sett personen jag pratade med .. via min WEBBKAMERA ..
 Det blir billigare än med den vanliga telefonen ..
SÅ fick jag se hennes  MEN i dag lite griniga .. KATTEN REVIS..



Han är ju så söt ..



Så skickade jag en bild på min katt till henne .. men han är en änglakatt sedan drygt två år ..
Men det var bara för att jah skulle lära mig hur jag gjorde ..
JA man får lära sig mycket ibland.. om man vill..

JA vad ska jag mera säga .. INGENTING

HEJ SVEJS ..
 

6 kommentarer:

  1. Men nu fick du nog något om bakfoten, för jag var ju inte alls grinig bara KELIG JU!!! Kram Revis och matte

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJ REVIS:. du hade ju ont.. det vardärför jag skrev så.. DU VAR JU JÄTTEGULLIG JU..

      Radera
  2. Men oj oj så många fina grisar och möss du gjort. "Lyckliga" kissar som har dej som tänker på dem med julklappar på katthemmen. Kram Anita och Revis

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA Katterna gilla mina kattmöss och grisar ..

      Radera
  3. Skype har jag sldrig provat. Fick en från näroperatören i början för många år sedan, men det var innan det blev populärt. Nu finns den inte kvar längre.

    Samma väder här idag. Ingen utedag precis.

    Kram

    SvaraRadera
  4. JAG tog det för att en tjej som jag bloggar mycket med använder det.. DET blir billigare att ringa då.. för vi ringer varandra ibland .. få se hur länge jag har det kvar .. man kan nu testa ..

    SvaraRadera