torsdag 28 november 2013

Torsdag

                                            Kvällshimlen brann en kort stund i går kväll ..

Mindre med fönster eller bänkar att ställa saker på nu efter flytten  ..
Men här står väl tomten bra  .. får lite skydd av ormbunken  .. kan tända den när jag vill  ..

HADE tänkt gå ner på stan i dag .. MEN FY ATTAN VAD DET BLÅSER ..
FÅR ha mycket sten i fickorna om jag inte ska blåsa bort .. tror jag  ..

Så jag sitter här hemma  .. stickar lite på raggsockor  .. så lite data ibland  .. TV-n inte mycket att se just nu  .. kannske lite korsord också .. dagen är bara vid lunch nu ..
HINNER ändra mig  .. om vädret ändrar sig ...
I går gick skalmen av på mina dataglasögon .. TOG till SUPERLIMMET  .. få se hur länge dom håller  .. tror inte det lönar sig att laga dom  .. det var  som en pigg in där vid skruven .. så det håller nog ett tag .. sedan är det dags för nya..

HÄR hamnade denna ljusstake i år .. Vardagsrummet ..
NU är det bara dörrkransen som ska upp  .. men den brukar komma upp till LUCIA  av någon anledning  .. varför men så har det varit  .. kan bli ändring på det  .. återstår att se ..

 Inte skrivsugen mera nu ..

HEJ SVEJS

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar