torsdag 7 november 2013

Torsdag 7-11

HEJ
Åter här

Efter ett par dåliga dagar .. VAR till stan i TISDAGS .. blev väl för mycket gående .. eller för tidigt uppstigande då .. 08,30 ringde telefonen ..

INGET hörcentralen då .. HON var sjuk ..
Men det blev ändå lite ärenden på stan som var planerat ..
men se min FIBRO-KROPP tålde inte allt gående då ..

Så när jag kom hem somnade jag ifrån den dagen .. och sov även hela onsdagen ..

OJ hur ska det gå .. TÄNKTE JAG I MORSE  ..

JAG SOM ska ha Studiecirkel-folket hemma hos mig..

I DAG TORSDAG ..  JO DÅ .. jag var nästan som vanligt ..

GICK och handlade det som inte blev av i går.. FIXADE till det jag skulle..
KLOCKAN 14,00 kom mina gäster..
Då var mackorna fixade .. kaffebryggaren var laddad ..  Så hade vi en trevlig stund..



Boken vi läser ur..



ALLDELES för mörk bild .. mina gäster är på väg hem .. fick ljusa upp den lite.. 
SÅ fick jag visa dom min nya lägenhet .. en av dom hade sett den ..
DOM tyckte jag bodde bra.. och hade fixat till det mysigt här hemma..



OJ vad disigt det blev mitt på dagen i dag ..

DET var allt för i dag

HEJ SVEJS..

1 kommentar:

  1. HEJSAN.. ser att jag skrev fel tid när dom ringde.. 07. 30 ringde dom från Hörcentralen ..
    JAG går normalt upp. vid 9-tiden ..

    SvaraRadera