torsdag 6 februari 2014

Blandat del 2

Får jag väl kalla detta för ...


JAG skulle ju visa lite andra bilder från i går och i dag ..   men det blev nåt fel när jag kopierade från FACEBOOK  .. så  BÖRJA OM FRÅN BÖRJAN    får jag väl säga då ..
FIKABORDET i dag .. på studiecirkeln ..
 
Efter cirkeln traskade jag till ICA ..
DÄR gick jag förbi denna skogsdunge .. KOM ju från ett annat håll i dag ..
Här straxt före .. innan jag är framme  vid ICA .. lite stopp ..
SPRÄNGNING pågick .. det var rödflagg .. på GATAN där  .. EN tjej där kollade in mig  .. men jag hade stannat  .. hörde ju signalen .. GÅNGVÄGEN och BILVÄGEN går ju  ganska nära varandra ..   SÅ jag skulle ta ett kort till .. POFF ..
En sprängmatta lyfte väl bara några centimeter..
SEN var det över..   så slutsignalen .. nu kunde jag fortsätta den lilla biten som var kvar .. 
 
I dag blev det en del djupfryst .. och torkad frukt  och lite vanligt också ..
Nästan 500:- pengar i dag .. två tunga kassar att bära hem .. LITE lättare än förra gången ..
 
Elisabeth LORD och Jan Gunnarson Tredje mannen i vitt ..
Kommer inte ihåg vad han heter  ..
LITE konstigt ljus.. och lite långt håll.  men det fick duga ..
SATT så det var svårt att gå fram och fota
 
BILD på ett berg när jag gick ner på stan  ..
 
 
DET somm göms kommer upp i tö ..
NEJ nu är jag stel .. så det får räcka för i dag .. lite småstrul är det också ..
 
HEJ SVEJS..
 

2 kommentarer:

  1. Oj oj vad mycket is. Här har det ösregnat hela da´n så jag hoppas all snö och is försvinner för gott

    Kram

    ٩(•̮̮̃•̃)۶

    SvaraRadera
  2. Glömde byta adress, det är jag Eivor (den adressen gäller inte) (๏̯͡๏

    SvaraRadera