måndag 17 februari 2014

Blåsig måndag ..

MEN SOL OCH MOLN  .. +4 grader

 
DÅ är nästan alla snö borta här omkring ..
Måndag efter en trevlig helg med hyrbilen ..
samtidigt lite små tuff  ..
FREDAG ..
Hämtade bilen  efter en fika hos Karin
Lunch med FD grannen Christa
Hämtade bilen

Så till PauL Jungs Hage ..
Där jag köpte  nya fiskar .. så hem
LÖRDAG
Skrev på hemsidorna
Så hämtade en bekant ..
efter det 25 årskalas..
 
 Så hem när det nästan var mörkt
Körde hem min bekanta dam ..
Vännen kom på kvällen
DET blev pizza .. vi delade en ..
 
SÖNDAG
Frukost med vännen ..
Så for vi runt med bilen
FÖRST minneslunden
Tråkigt att se alla blommorna uppätna  .. troligen är det rådjuren
Tulpnaerna låg utslänga lite här och där ..
 
SEDAN GUMSBACKEN
där jag hittade mina Stövlar
SEDAN KILA KYRKA
 vidare till STAVSJÖ där vi åt en god lunch
Så for vi runt lite ...
SEDAN hem  ..
KOM hem vid tretiden  .. tog en fika
SEDAN bara slöade ...  innan tv-kvällen
MÅNDAG
Frukost  .. lite småpyssel här hemma
Vännen kollar på tv-n
Så en fika..
SNART iväg till TANDHYGENISTEN
Vännen ska lämna åter bilen efter att han kört mig till Tandläkaren
SEN vet jag inte mer vad som sker denna dag ..
HA DET SÅ BRA ..
HEJ SVEJS.
KISSE vid Grönborgs trädgård där jag köpte några blommor ..
och så köpte vi gravljus där ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar