lördag 1 februari 2014

NY månad

 
JAG kan kringgå problemen ibland  .. har ju en blogg på www.icakuriren.se ..
Den kopierade jag hit..   BRUKAR göra det ibland   .
Då slipper jag skriva allt två gånger ..

 
OCH ............

Vädret är som det varit dom sista dagarna .. grått trist ..
I dag är det nästan nollgradigt .. det är väl skillnaden och att det inte blåser ..
 
Frukost med min hemlagade limpa .. bakade.. ska det väl heta ..
NU är det dags att göra en ny .. MEN jag måste gå till ICA .. för det är ingen filmjölk i kylen .. FAST det är ju fel .. för jag anväder yogert .. för då kan jag äta av den också ..

FILMJÖLK vill jag inte äta ..
JAG gör SMOTIEs med banan och eller frusna bär ibland .. 
Då blir filen lite för skarp i smaken .. för mitt tycke..

HEJ SVEJS för i dag ..

2 kommentarer:

  1. Milde himmel vad mycket snö ni har. Här har det blivit mest slask av alltihop.

    Det är ju helt okej att kopiera över bloggen för det är ju oftast olika läsare och det är ju du som skrivit det.
    Jag är nöjd med skatungen lite tilltufsad som de är innan de växer till sig. Men jag ska prova med längre. Men det är lättre få in en bild det blir mer kant i kant, men jag ska testa mig fram lite mer nu så får jag se vad det slutar med.

    Ha en fin söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. HEJSAN .. Skatan är fin .. NU håller snön på att regna bort.. GRÅDISIGT är det man ser inte allt i dag .. För det gradisiga vädret.. ANNARS är det ok ..
    kramisar HA EN BRA DAG ..

    SvaraRadera