torsdag 6 februari 2014

Blandat ..

HEJSAN .. både roligt och lite sorgligt .. MEN MEST BRA ..
 
Vilken TREVLIG tillställning det var på Pensionärernas hus ..
MED Elisabeth Lord .. allt med fika för 30:-.. 60-talsmusik .. bara en låt mot slutet .. då kom tårarna .. det går bara inte att hejda när det blir så ..
HAN ÄR MIN SÅNG OCH MIN...
GLÄDJE .. en av min sambos o mina bästa låtar .. det hjälper inte att det är drygt 7 år sedan han gick bort .. ANDLIGA sånger väcker så stora jobbiga minnen .. och även många vackra bra minnen ..
VILL ändå inte ha denna dag ogjord.. VAR där med min NAMNE..
EN glad Heffaklump .. eller vad var det hon hette nu .. i extramattes knä .. när vi kom hem .. Jag gick med henne hem .. en snabbvisit .. innan jag fortsatte hemåt .. det var ju samma väg hem till henne..
JAG var bort 4 timmar och 3 kvart .. med fika hos Karin innan vi gick för att lyssna på sången .. Men svårt med ljuset .. så bilderna blev som dom blev ..
 
DETTA  skrev jag på facebook i går ..
När jag hade kommit hem från denna trevliga tillställning  som även blev lite sorgesam ..
Förstår inte .. men när dom sjunger vissa Religösa sånger.. då Blir det bara såå  jobbigt..
 
  • Ibland
  •  blir allt bara bra  mmen ändå så jobbigt .. VISSA DAGAR bara blir så ..

 
I dag har jag varit på studiecirkel .. FÖRST ville jag inte gå  .. skulle vara där klockan 10,00 .. då är jag ju knappast vaken ..
 
MEN Så kom jag iväg  .. efter  lite vanligt morgonpyssel .. Fortfarande lite moloken då .. från gårdagens  lilla äventyr..   Men efter lite kram från ledarinnan och några tröstande ord .. så var det ok .. nu satte vi igång.. lite läsande först .. sedan fika  .. så fortsatte vi läsa .. ELLER det är Ulla som läser  .. och en av dom andra tjejerna .. dom turas om ..
 
NU strular det med bilderna .. JAG har KOPIERAT från FACEBOOK  ..
Tydligen nåt där som gör att det låst sig.. Få återkomma senare med andra bilder.. som jag tänkte lägga in ..
HEJ SVEJS .. för nu ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar