söndag 23 februari 2014

Söndag 23-2


HEJSAN

Prinsessan ESTELLE fyller två år i dag ..

En BEKANT fyller 45 år i dag .. men firar ingen mer än med

e-post till 45-åringen med en rosbild .. så ett hej på facebook ..


DAGENS väderbild tagen vid 11-tiden .. likadant ute nu ..

klockan är 11,40 ..

BLÅSER en hel del .. + 7 grader .. vilken binter vi har ..



Inte mycket att säga i dag .. lite mör efter gårdagen sorgebesked ..

Men mår bättre nu än när frun gick bort .. det var tuffare ..

Vänner försvinner .. många är över 80 år .. så det är inte annat att vänta ..
men ändå .. lite för tidigt .. tycker jag ..

Men oj vad tiden går .. snart ett halvt år sedan hon gick bort ..

NU får dom träffas i himlen .. VILA i frid mina vänner ..




HEJ DÅ .. nu sticker jag

HEJ SVEJS ..............

2 kommentarer:

  1. Tallgrens bilden är fantastisk.......den lyser upp i sorgen.............

    SvaraRadera
  2. Ja ibland får man in en fullträff ..
    Jag har den som omslagsbild för tillfället på min FACEBOOKS-SIDA .. bara för att jag gillar den .. och våran tidning hade den på en sida förra veckan sände in den till tittabilderna ..

    SvaraRadera