lördag 15 mars 2014

Blåsig lördag


Och det blåser inte lite heller..........

................ HALV .. nåstan FULL storm .. ÅTMINSTONE emellanåt..
FÖR ibland tror jag dom höga björkarn på innergården ska blåsa omkull ...

För OJ ... OJ .. OJ vad det svajar i dom ..


DET blåste så jag ville inte gå ut på balkongen .. fotade genom fönstret ..


Kolla lampan i framkanten .. så kan nu nog gissa att björkarna är höga ..
jag bor på våning 2 ..

GANSKA så molnigt var det .. vid 11,20-tiden .. .. oj oj denna blåsten ...


Framsidan .. där garagen finns ..
INTE mycket att ta kort på .. men måste ju ha några nya att visa ..

JAG har bara tvättat håret i dag .. ätit det som jag måste för att ÖVERLEVA ..
så farligt är det inte .. Frukost och lunch och lite kaffe då och då ..
är det man måste ha var dag ..

Virkat lite kattmöss .. ALLA KORSORD är slut .. OCH SE .. inte går jag ut
i denna blåst .. om jag inte är tvungen .. nä nä .. inte jag inte ..

Kollat lite på Facebook .. och EXP, och AB på nätet .. måste ju fördriva tiden också ....

Så blev det städning på DISKBÄNKEN ..Det var så här långt denna dagen som är en blåsig lördag .. klockan har hunnit bli 14,30 nu ..

Skidor och åter skidor på TV-n ...

Så jag får fortsätta virka mina kattmöss .. NU är det 90 i lagerlådan .. för jag sände iväg tio till en bekant i veckan .. hon fyller år på Måndag ..

Så det ska väl komma fram i tid ska jag hoppas

JAG firar inte normalt avlägsan vänner .. men ibland får jag ett ryck att göra det .. så därför blev det så denan gång ..

NU är det lite mera sol utanför .. men blåsten den är lika stark ..

Men den vilar sig korta stunder .. sedan tar den fart igen ..

..


HEJ SVEJS för i dag

4 kommentarer:

  1. Här blåser det också fast nu ser vi solen...hurra............

    SvaraRadera
  2. Solen har varit framme hela dagen .. men nu är det en del moln.. klockan är nu 13,15 .. DET var inte skönt ute i dag .. var till ICA nyss .. denna blåsiga söndag .. .. ok. där det var lä.. .. HA DET SÅ GOTT .
    VOV vov

    SvaraRadera
  3. Vi har nog liknande väder. Här blåser det mindre idag också. Men blåser gör det.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Det har blåst .. och varit soligt.. hela söndagen .. i kväll minus 2 grader..

    SvaraRadera