onsdag 12 mars 2014

SOL o MOLN

Men blåser ..........

............. Inte alls skönt ute

Var till ICA och postade ett paket ... För i går blev mina presenter klara ..

SKA bli kul att se vad hon gillar ..

GRATTIS till dig .. mer säger jag inte nu ..........

Passade på att handla lite ...


JAG är ju lite molntokig .. så moln måste det ju bli ..


Byggen på gång där också .. som på en del andra håll i stan ..

TROR det ska bli en ny infart .. men vet inte ..


TOG skogsvägen hem .. satt en stund på bänken där .. men inte alls skönt där i dag .... KYLSLAGET var det .. blåste en del .. TRODDE det skulle vara skönt inne i skogen ..
men inte alls ..

KOM hem var lite trött .. stadsturen i måndags sitter i kroppen även i dag .. 
Var en stund på balkongen .. solen är där.. men inte skönt .. trots nästan 12 grader ..

TOG mig lite mat ..


DOM stekte jag i går.. i dag värmde jag i mickron .. så då var maten fort färdig .. ser att det är felstavat på bilden.. PANNKAKOR smakar bra ibland ska det vara .... Jag gillar pannkaka

SÄG nu om jag var dum eller inte .. MEN JAG TESTADE att baka av smeten i VÅFFELJÄRNET .. det gick lika bra som med våffelsmeten ..

ÄR ju nästan samma sak .. DET blev bara två pannkaksvåfflor ..
BARA ett test .. TOG inget kort på det ..


JAG sitter här och är lite SMÅSUR .. nej JÄTTESUR .. för ÅRET RUNT ska komma .. men NEj den kom inte i dag .. FÖRUT kom den alltid på TISDAGARNA .. men sista tiden har den kommit på onsdagrna .. MEN INTE I DAG .. INGET korsord att lösa har jag nu .. blä ..

SÅ JAG får ta och virka kattmöss i stället ...

Tog en liten paus nu .. var ute på balkongen igen .. 15 grader där nu ..

men fy attan inte alls skönt ... Så jag for in fort som attan .........

HEJS VEJS för i dag .. 15,46 är klockan nu ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar