tisdag 18 mars 2014

TISDAG i dag

HEJSAN 



Då ska jag skriva lite igen ........ men visar lite vår i mitt fönster först ..
KÖPTE på ICA MAXI i söndags .. nu är det tisdag ...

DET har varit ett par dagar som inte varit så bra ..
Vanligt FIBRO-PROBLEM som kommer då och då .. kallt och blåsigt ..
INTE min dag då .. HANDLADE i söndags .. ville inte gå ut då ..
MEN var tvungen att handla till måndagen .. min tur att bjuda på fika på cirkeln ...
OCH jag hade BESTÄMT att bjuda på våfflor ..
Så därför blev det denna handlartur ..
Tallarna .. tog kortet rakt upp ... på min väg till ICA i söndags .. då var det fint ..
soligt men ½ storm .. INTE alls skönt ute ..
SNÖN den kom på natten till måndagen .. BLÅSTE ½ storm även då ..
DÅ hade jag min våffelbjudning på STUDIECIRKELN .. men inga kort blev det då ...

MEN en våffla ska ni få se .. jag gjorde ju lite för att prova några dagar innan ..
mums med våfflor ...

JAG har haft problem med min NACKE .. detta kom rätt så lämpligt i ÅRET RUNT ..
så nu ska jag testa det ett tag får jag se hur det blir ..

Nacken är väl så där.. MEN YRSELN som varit den har varit jobbig .. Men lite bättre nu .. testat detta bara två dagar än ... men yrseln kommer och går.. DET beror delvis på min KRISTALLSJUKA ..
MEN en stor bov i det hela är nog lite för mycket data ett tag .. stickning .. och kanske lite fel höjd på bordet .. sedan flytten ..
JA ja alla har vi våra problem .. en del större än andra .. BARA att försöka så gott det går .. men ger det sig inte denna gång så får jag gå till en SJUKGYMNAST .. och få akupunktur..
det hjälpte en gång förut.. eller kanske lite andra övningar .. 
 
Då ska ni få se min tillökning ...

Men det var svårt att ta kort på dom .. BARA att hoppas att dom inte blir tagna av min guldfiska .. få se när det kommer flera .. den andra HONAN är också tjock .. Och jag som trodde det inte skulle bli nåt.. för hanen hade fått stryk och den dog .. redan efter några dagar .. men det kanske var guldis.. som var dum .. MEN hanen hant tydligen göra sitt jobb innan .. JA ja .. bara att se .. hur dom växer .. om dom nu gör det ..

HEJ SVEJS för i dag .. i morgon kommer STÄDTJEJEN ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar