onsdag 16 juli 2014

Fortfarande en viss röra

Men det kan jag stå ut med .. till viss del ..

I går skulle jag ringa .. och jag fick samtal på mobilen .. att min hemtelefon inte fungerade ..
nej sa jag .. det är ett tillfälligt nummer nu .. Men det funkade inte ..
Så i dag ringde jag COM HEM .. jag fick ett nytt MODEM .. då det första var fel på ...
DET var det som gjorde att telefonen inte fungerade .. OMINSTALERING medans vi pratade ... så nu fungerar det ... BRA .. Trevlig kille som hjälpte mig på vägen där..
eller det var han som gjorde allt.. jag bara lyssnade ..
Så skulle jag sända E-POST .. det går inte från varken det ena eller det andra stället ..

så det får jag hjälp med senare i dag ...

SÅ är min KAMERA på lagning .. så nu har jag bara mobilkameran ..
den är jag inte riktigt sams med än .. TALA om allt på en gång ..

Kvällsmoln
Från gårdagens då molniga himmel .. Dorokort .. kallar jag det för

NYA och den gamla DORO-N ..

Med transprtlappen kvar på .. Har ju bara den att fota med ..
just nu så jag får vänta med kort på den som den är nu ...

JA ja .. vilken röra det varit några dagar ..

Fått hjälp med en del via telefonen .. men ALLA KABLARNA .. dom kröp jag runt golvet med i går och satte fast en del av .. Så allt det vanliga .. så jag somnade ifrån allt i går em ..
 sov två timmar .. missade ett samtal jag skulle ringa ..

Frukost
I går .. men det blev en lika dan frukost i dag .. Dorokort ..
eller ska jag säga mobiltelefonkort .. samma sak ..

Jag är trött nu .. sov dåligt i natt .. OCH jag kan inte somna om nu ..
  för barn o barnbarn kommer hit kl, 12,00 i dag ..

SKA bli trevligt .. vi ses inte så ofta ..
barnbarne blir 23 i morgon bor och studerar i Uppsala .. så jag får vila sedan ..

MEN oj vad detta tagit på min FIBROKROPP .. den gillar inte detta ..
dels lite stressande ...  när det inte blir som jag vill ..

HA DET .. ska vila lite innan besöket kommer.. kl, är nu 10,40 ..

SOLEN är delvis framme .. blåser .. 18 grader ..
HEJ SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar