onsdag 30 juli 2014

HEJSAN ...........

JO då .. jag är här... Jag finns ..

MEN fy attan .. så rörigt det varit .. med både det ena och det andra ..


Telefon-bekymmer .... data-bekymmer .... tv-bekymmer ..

Kamera-bekymmer .. jo då .. allt kom på en gång så att säga .. en del av större bekymmer.. andra av mindre bekymmer ..
ÄRLIGT TALAT .. det är små eller halvsmå .. bekymmer ..
Så skulle jag mejla svar om kameran.. eller jag skulle säga hur jag skulle göra ... laga den eller inte .. D-Å fungerade inte E-POSTEN för


JAg vet inte vilken gång i ordningen .. skriva till SUPPORTEN igen

jag har blivit spammade igen -- Så det blev till att ringa min TREVLIGA DATA-KILLE...
nu fick han hjälpa mig att få ordning på allt och BYTA koden ..
Så nu hoppas jag ÄNTLIGEN detta bekymmer ska vara ur värden..

SÅ har vännen varit här.. då får datan stå lite tillbaks ..

SÅ till stan .. byta och fixa en del saker .. JA JA..

SÅ DENNA FÖRSKRÄCKLIGA VÄRME som tar kol på mig ..

mer eller mindra ... ALLT GÅR I ULTRARAPID .. sakta med andra ord..

SÅ blir det minimalt med kort ..
VISST MIN nya DORO är bättre på att ta kort än den förra .. men ändå inte detsamma ...
 
VAR på stan i går.. fika hor Karin på hennes balkong ..

Stockholmsbacken är seg i värmen .. Men likagärna som att sitta och vänta 20 minuter på bussen .. blev det en sakta promenad hemåt.. det tar en KVART ..
det blev skuggsidan .. på gatan ..

Tistlar fanns det på flera håll ..

SÅ en liten skogsdunge där vid FOLKETS PARK ...

NÄSTAN HEMMA ... RÖNNARNA har börjat att färga sig röda .. eller oranga ..
finns både och .. där ..

DAGENS SN .. hade sin egen stuk i dag ..

NU får det räcka för i dag ..   FÖRESTEN 
I MORGON ska jag och GRANNARNA i 31-an åka till MARIEFRED
Jag ska vara deras  "privatchaufför"    då dom är gamla och inte vill köra så långt själva ..
OCH jag känner personerna .. också ..

HEJ SVEJS ...

2 kommentarer:

  1. Hej du. Här är en blogg med fart och fläkt. Tror inte jag hälsat på dig tidigare. Men återkommer då jag gillar det jag ser och läser. Hej så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. HEJ.. tack för titten -- Ska kolla din sedan en annan dag .. ska bort i morgon ..

      Radera