torsdag 22 december 2016

ÄNTLIGEN

KOM det sol i dag
MEN så glad var den inte .. men jag var det
JUL-PYNTADE köksbordet i går
DAGENS väder  ...
INNAN JAG gick till ICA .. för klart jag hade glömt ett par saker i går
MEN Det hade jag kunnat vara utan också
MEN JULKORTET som skulle postas.. det var viktigt att få iväg
ÄVEN om det inte kommer fram till JULAFTON
DET var brandövning i går
OCH POSTEN fick smita  förbi på gräsmattan
BRA att dom hade satt upp lappar om övningen 
BEHÖVDE INTE BLI OROLIG som förra gången
Lite nya kattmöss har det blivit .. men det är lite sparlåga på virkningen
för tillfället .. men det blir en eller två ändå varje dag
MÅNEN såg jag på andra sidan huset  .. från SOVRUMMET i natt vid 3-tiden .. toabesök då
och i morse vid 10-tiden  var han på innergården
NÄR jag kollade ut lite innan såg jag den inte .. då var det en del moln som skymde den
MEN nästa gång .. då var molnen borta och månen visade sig
DOM är vid en av mina dörrkarmar .. gjorde dom för ett antal år sedan
 

HEJ SVEJS för i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar