lördag 3 december 2016

Lördag 3 december

VAKNADE lite sent i dag
MEN var uppe vid kl, 06,05 och var på toan
DÅ var det -4,6 grader ute .. 
-2,5 när jag gick upp 09,34
 DAGENS VÄDER 

Fixade lite egna bilder med text på i går
Skata som flög utanför en dag   .. ibland lyckas det bli bra kort
Men ändå inte perfekt  

HADE en slöar-dag i går  
Tvättade en maskin tvätt .. så fixade jag mat och fika åt mig
SÅ helt sysslolös var jag inte
Satt vid datorn och fixade text på några kort
SÅ DAGEN DEN GICK
en kattmus virkade jag på kvällen
Försökte sova en stund men det gick inte bra
Så då blev det lite av mitt dataspel 
kort som ska paras ihop
HAR ett liknade på MOBILEN
Lekte lite där också .. måste ju
testa den nu .. när den är så ny
ALLT fungerar bra .. MEN att logga in på 
TELIA;s hemsida .. det var stört omöjligt
Ringde  pratade med en tjej  .. men hon kunde inte lösa problemet
MEN jag loggade in med BANK-ID   det går ju lika bra
JA JA .. DAGENS teknik 
HEJ SVEJS för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar