tisdag 27 december 2016

NY vecka

Men den börjar en dag sent .. tisdag i dag
 DETTA kort tog jag i går em ..

Margareta Endals foto. 
Efter en biltur runt i stan
Här satt jag och väntade i regnet .. då var min bekanta Christina inne på ICA
men den hade inte kommit .. det hon skulle ha
INNAN det hade vi varit uppe vid PAUL JUNGS HAGE
där RUSTA och CITYGROSS ligger
båda dom butikerna fick besök
DETTA handlade jag .. LJUSEN och  näsdukarna och tonfisken och pålägget
det var på City Gross ..    diskmaskinstabletterna och det andra på RUSTA
 det regnade lite då .. inte när vi ÅKTE
men desto mer när vi skulle hem
 
Margareta Endals foto.
 Så såg det ut just innan hon kom och hämtade mig
Gårdagens frukost .. nästan samma i dag  .. då blev det en vörtlimpsskiva  med ost
inte Kivi då .. den måste mogna lite till
 
 Lite fåglar på parkeringen .. bara för att folket kastar skräp 
då blir fåglarna nyfikna
 HA EN BRA mellandagstid 
snart är det nytt år
HOPPAS utan en MASSA smällare
HEJ SVEJS




 Men till nästa år min vän .. kommer den  igen
HEJ DÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar