lördag 10 december 2016

SNÖAR

Lördag
Vaknade till snöväder  .. klockan var då 08,30  och +- 0 ute
Framsidan
Så blev det frukost .. och jag skulle plocka om i diskmaskinen
kollade min blomma som såg ledsen ut 
MEN nej då .. den hade liksom bara gått av
SÅ då blev det vas  
OCH den som varit så fin sedan jag fick den i oktober

SÅ hade jag läst dagens SN till frukosten 
EN liten sorgens dag
EN fd kollega och delvis bas sedan tiden jag arbetade på OK idag OK-Q8
och tror det är dom som bytt till Cirkle eller når åt det hållet
30 år sedan jag jobbade där i 17 år
VILA I FRID gamle man  ..  84 år blev du
NU har du tagit din kära frus hand i himlen .. ni är återförenade 
enligt dödsannonsen
OCH vilket härligt par ni var 
 NYA kattmöss av  det nya garnet som jag fått i veckan

HA EN BRA LÖRDAG
HEJ SVEJS för nu
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar