lördag 28 januari 2017

HEJSAN

Dimmig lördag
 Minus 3,6 och dimma denna lördag
Läser dagens SN 

SÅ TRIST att läsa om vad som ska ske i söndagens FARMEN
JAG vill inte veta i förväg vad som ska ske
DETTA tar ju bort spänningen för oss som följer detta program
 MARIA fixade ostkakan .. hade väl räckt i så fall
INTE så som det står nu  FRÄLSTE GUTTA
NU är spänningen borta  ...   TRÅKIGT
INTE bara SN som gör så .. det gör dom andra tidningarna också
INTE första gången jag retat mig på detta .. att man får läsa i förväg om vad som ska ske
TA till exempel .. det ska bli slakt .. ok säg bara att det ska bli slakt .. inget mera
DÅ kan dom som inte gillar det .. låta bli att se just det .. för då vet dom .. men många andra saker ska dom inte säga i förväg 
 Så till dagens roligare saker
xzxzzxzxzzxzxzzxzxxzzxzxzzxzxzxxzxzxxxzxzxzxxzxxzxzxxz
VÄNNEN och jag var ute på handlar-runda i går
SÅ skulle det bli BIO  på kvällen
men bion blev snabbvisit där .. MEN i kväll ska det bli av
FULLT var det i går.. eller vi ville inte sitta på första raden
Biostaden .. I kväll lördag ska vi dit
DEN åkte före oss från BLOMSTERLANDET som har flyttat 
FRÅN ena änden av staden till den andra  ..   NU finns dom vid COOP
och JULA  finns där också .. vi var inne på båda
FÖST blev det LIDL där jag köpte toapapper och näsdukar .. lite ljus där också
Passade på när jag hade nån som kunde köra mig dit
Tre av blommorna jag köpte på blomsterlandet 
Så fina krukor till dom växtätande växterna .. lite ljus blev det också
och en orkidé 
NU läst om hur dom ska skötas om  .. så det ska bli kul att se om jag klarar det
Och så kanske jag slipper mina små flugor som retar mig ibland
ja ja .. inte så farligt .. ser nån då och då bara
Så fin bukett jag fick av vännen 
FIN kvällshimmel i går kväll ... eller går em klockan var bara 16,00
 OCH inte mycket snö kvar här
SÅ denna busshållplats  .. BARA att vänta .. förstår inte varför dom har gjort så 
DET blir ju köer .. och folk blir irriterade när folket ska av och på  .. det går inte att mötas då
JA JA .. undrar om det blir mindre olyckor av detta
HEJ SVEJS  ... 
fin bild när datorn varit i viloläge

 HA EN BRA LÖRDAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar