onsdag 18 januari 2017

OJ så slö

JA det har jag varit .. eller pysslat med annat
OCH vädret har varit så trist som det bara kan några dagar
i dag så trist så 
 INTE alls trevligt väder i dag  ..  +0,9 och det kommer ner nåt tråkigt uppifrån

SN dagens tidning .. undrar om han var sen   .. så han inte hann stoppa ner tidningen
  I går kväll blev nummer 10 klar av mina svarta med olika ränder klara
RENSAR samtidigt upp smånystan som inte räcker till en hel kattmus 
Ska fortsätta på den vägen ett tag till  .. eller 10 till
FÅ se hur det blir  .. har så mycket svart och mörkt blått garn
så då varvar jag med ljusare garner  .. då blir dom lite söta  
MEN trögt har det varit 
DÅLIGT med fotat .. var till ICA i går  .. inga kort blev tagna då
ELLER  inte .. för detta var min väg jag gick fram och åter 
MED hjälp av ICA,s hälso-app
OCH det blir lite olika uppgifter
1 timme 36 minuter 23 sekunder
SÅ lång tid tog gårdagen handlarrunda
när jag kom hem plockade jag upp alla varorna


 DET blev lite rörigt i köket då  ..en del var redan inne i kylen
JAG måste vila först en stund innan jag fortsatte
 Datorn hade vilat liksom jag .. fikat med en smörgås hade det blivit
efter att jag hade handlat  .. kastat sopor  därav den nästan runda ringen på appen
INNAN jag gick mellan kl, 10.00 och 11.00  så var det tv
Animal Planet ..  och roliga djurbilder som tävlade
DEN lilla valpen i badet vann 
                                             DEN här var ju för rolig i en av grupperna

DAGENS AMARYLLIS   
den är så fin nu .. köpte den sent 
MEN desto roligare nu 
HA DET SÅ BRA i detta trista väder
HEJ SVEJS

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar