måndag 23 januari 2017

Solig måndag

MEN den började mulet
OCH jag var väääääääldigt trög
MEN nu några timmar senare så är kroppen ok
10,30  nu var solen och molnen framme

SN var där som vanligt i inkastet .. satt lite på sne
 DÅ var klockan BARA 06,00 la tidningen på fotpallen  .. så in på toa
Sedan kröp jag ner en stund till och sov till min vanliga tid
08.30 - 09,00  .. det senare i dag
Fint var det nu vid 10,30
MEN när snön försvinner blir det trist och blött och halkigt i lekparken
Lite tidigare var det en massa fåglar till vänster på gräsmattan
Så ska jag posta lite kattmöss till en tjej
OCH se redan fått betalt .. bara några minuter efter att jag sa att 
JAG FIXAR DET
SWISH  är ju så bra  ..  smidigare än banken
MEN båda måste ha detta betalsystem
Så när nu solen kom kanske jag tar en tur till postlådan
men det blåser lite för mycket just nu
OCH i morgon är det dags för en ICA-tur
 så det blir nog då jag postar
MEN man kan aldrig så noga veta
HEJ SVEJS


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar