måndag 9 januari 2017

NY vecka  .. den andra detta året
+ två dagar .. tiden den går
NU börjar den snö som var att regna bort 
ELLER en hel del har regnat bort
TREVLIGARE med snö där
SÅ såg det ut i morse
Så här har det sett ut några dagar
RENSAT ut julen i dag
SOV gott små tomtar tills vi ses igen
 FICK stå på tå
Men när jag tog ner den innan jul då kom pallen fram
NER går inte .. men upp går om jag sträcker lite på mig
RENSAT bort några gula rosor  .. annars är det fint än
3 TITTARBILDER var det av mina i dagens SN
NU är den snart utslagen .. lite i alla fall
TOG till SPIKMATTAN i går kväll  .. då somnar jag bra
ligger 20 minuter  ungefär
JA den är paj .. och den i badrummet  .. tänkte jag byta ut mot denna
MEN INTE kom det nån och lagade knappen i badrummet .. nej nej
MEN STÄDTJEJEN kom och fick städa i skumrasket
JAG SA:. gör så gott det går
JA JA .. så är det ..  men men  FÅ se i morgon
ANNARS ska dom få veta av mig på NYKÖPINGS HEM
HEJ SVEJS
Nu börjar FRÅGA DOKTORN och det ska jag se
I morgon är en ny dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar