torsdag 8 september 2016

Bra väder

Torsdag och vädret är bra
Hämtat mig  bra efter alla telefonsamtal som varit sista dagrna
 Tog en soprunda i går em och gick en liten sväng på innergården
ÄN är sädesärlorna kvar
Så mysig liten fågel
 SN kom med sin egen stil i morse  
 Vädret har varit så fint i dag och varmt och skönt
TUR jag  inte tog apostlahästarna utan denna maskin
FÖR klart jag handlade mer än jag skulle
JO just det .. det skulle jag ju ha .. och det ..
Men vilket  var vilket  .. bra fråga  .. köpte en del grönt och frukt
Avokado det åkte också ner i påsen
och Paulins mussli 
DET där med stavning  .. knepigt ibland
Så fint   .. innan jag svänger in vid sidan om dessa hus  .. 
och så kommer jag  in på min sista vägsnutt   på baksidan av huset  efter en liten bit
DOM var på gräsmattan när jag kollade ut

HeJ SVEJS för i dag










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar